Jingle jingle

Hey

Nå nærmer julen seg virkelig. Var på en god steam når det gjaldt julestemning. Det har dabbet litt av de siste dagene i takt med den rare pusten min. Jeg syns ikke den er blitt noe bedre, så like greit at jeg skal på Drammen sykehus i morgen og få tatt noen blodprøver og ha en samtale med hjertesvikten sykepleieren. Det er sikkert bare en litt rar forkjølelse eller noe. Men det ødelegger alt av smak og hvis julematen min blir ødelagt, blir jeg grinete….hehe!! (Med en smule sannhet) Tok meg en liten pause og smakte på noen julekaker og selv uten den helt riktige smaken, glimtet det med julemagi over det.

 

Utpå dagen fikk jeg en telefon fra jobben med en bønn om hjelp. Selv om formen ikke er tipp topp tommel opp er det jo godt å komme seg ut og jobbe. Og pengene er alltid greit å få med seg. Fikk til og med en julegave av jobben. Kjempe koselig.

 

Nå er jeg hjemme igjen og sløver før jeg går og legger meg. Full dag i morgen med julegavehandel, sykehus time, opplæring på jobb før jeg drar til Kamilla med julegavene.

Vi snakkes da!

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg