Laber lørdag

I dag har det vært mye ski på TV og sofa. Akkurat sofa sliting er jo ikke noe nytt. Det var jo veldig moro med ski i dag. Syns skiskyting er så utrolig spennende. Det kan snu på et øyeblikk.

Men ettersom vi skal feire min grandtante sin 97 års bursdag i morgen og jeg skal stille med kake ble det en utflukt i dag. Jeg hadde jo ingenting av det jeg trengte for å lage kaken så dagens utflukt ble MENY Sande.

 

Etter at jeg kom hjem var jeg helt tomt for energi, så jeg kastet meg ikke over kakebakingen med en gang. I dag har jeg vært utrolig stinn i magen. Det er jo et symptom på hjertesvikt. Når jeg har en dag som i dag, og jeg drar igjen glidelåsen på boblekåpen min og det er såvidt den går igjen, føler jeg meg som Michelin mannen. Ei skikkelig bolle som labber rundt.

Fikk sovet litt på sofaen, nok til at kaken ble bakt, men fordi magen fortsatt ikke henger med orket jeg ikke lage taco til middag som jeg hadde planlagt. Men må jo ha noe mat, så varmet opp litt sviskekompott. Litt i håp om at magen skal komme seg litt.

Fikk det i meg og nå er jeg tilbake i sofaen. Det er kveld og fem dager igjen til Toivo er hjemme igjen ❤

Ha en så bra lørdag folkens

– Katie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg