Ladybugs & heat

Hey

Strengt tatt er det vel nå blitt 16.juni ettersom klokken har bikket over midnatt. Sitter litt slapp på sofaen og ser egentlig på den siste “Johnny English” filmen med min kjære. Kan jo ikke akkurat si at sommertid er best når det gjelder tv-program. Og jeg skjønner at det er fodi da skal man jo ikke sitte inne hele dagen. Men det er jo de som ikke klarer å tilbringe timer ute på en solseng, innsmurt med jordnøttolje.

Jeg er absolutt en av de første til å glede seg over sol og varme. De norske vinterene er jo, som vi alle vet, kalde og lange, så de få ukene med sol og varme skal virkelig nytes. I dag krøp til og med kvikksølvet opp moy 30°c.

Vi startet dagen med å dra innover til Oslo. Toivo dro på på et ærend, mens jeg tuslet inn på Arkaden, som ligger nederst i Kart Johans gate. Har virkelig funnet min favoritt butikk der i Upstairs. Oppdaget det en an8en gang jeg var med Toivo til Oslo. Har vel kjøpt det meste av det jeg hittil har kjøpt til utestuen vi bygger. Klarte ikke dra derfra uten å kjøpe noe, men kan ikke vise det for det er en gave.

Da vi kom hjem i to tiden, fikk vi i oss noe lunch, men i denne varmen,ble ikke det så mye. Toivo og marcus gikk ut og begynte å jobbe med å få opp snøfangere på taket.

Jeg orket ikke sitte ute i 30°c, så jeg ble inne og malte videre på påfuglen jeg begynte på i går. Ble veldig fornøyd med den, men kjenner det på meg at keg må se over fjærene jeg malte på den. Her ser dere min favoritt plass i huset om dagen.

Jeg malte også en marihøne som jeg også likte godt. Det er jo alltid gøy når man blir fornøyd med man maler. Og selv om det er en utrolig god følelse når andre også liker det og velger å kjøpe det (ja for jeg selger jeg om du vil kjøpe), så er det definitivt først og fremst for meg selv, jeg maler. Det gir en deilig og rolic følelse i kropp og sjel. Jeg roer meg helt, stresser ikke hvis noe blir “feil” og jeg kan la tankene fly, så det blir en psykisk hjelp i det også. Møt “Miss Lady Bug”

 Skal innrømme først som sist at jeg sovnet på sofaen, så kom meg først i seng nå for 20 minutter siden…. så nå sier jeg natta, kl 04.27..

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg