Lang dag

Hey

Dagene blir utrolig lange når man er på sykehus. Hadde en overraskelse ok natt på korridoren. Våknet med jevne mellomrom selvfølgelig. Toivo, mamma og pappa var innom i dag. Alltid godt å se de og å få besøk. Tok flere nye prøver i dag og de kan utelukke forverring av hjertesvikten og et hjerte infarkt og godt er det.

Det de faller tilbake på er at kroppen min ikke klarer å få ut nok CO2 og det er derfor metningen min blir så lav. Jeg skal bli her en natt til med oksygentilførsel hele natten. Så skal vi se hvordan det ser ut i morgen.

Nå har jeg kommet på rom. Men det er et tomannsrom hvor jeg deler med en eldre dame som snorker og puster utrolig tungt. Nesten vært lettere å sove på gangen….jaja.

Skal inn på rom 4011 og hoppe i seng. Vi hörs!

– Katie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg