Lavendel og smerte

Hei

Ny dag hjemme i dag. I fred og ro. Kom meg opp relativt tidlig, tok medisiner og fikk god morgenkåpe med Otto. Ikke noe i verden er så godt noen ganger som morgenkåpe og kos med Otto.

Spiste litt frokost og fikk satt i gang med litt akvarellmaling igjen. Jeg hadde veldig lyst til å prøve meg på en veps jeg malte for ett par måneder siden. Jeg var fornøyd med den da, men i stedet for bikubemønster i bakgrunnen, ville jeg “gi” denne vepsen blomster. 

Vet forsåvidt ikke hvor mye hjelp min lille hjelper yter, men godt selskap er han uansett. Kommer og titter og “sier” hei med jevne mellomrom. 

Etter litt avslappende maling, lagde jeg meg en supergod lunch. To skiver med litt tomatpuré, skivede små tomater fra tomatplanten ute og tre forskjellige oster. Gryére og mozarella, for så å strø parmeggiano når de var blitt varmet i stekepannen. Ostesmørbrød i stekepannen er faktisk noe jeg ikke hadde prøvd selv før nylig. Toivo har gjort det mange ganger, men det var først nylig at jeg testet det selv. Nå er jeg helt hektet på den måten….. YUMMY!

Med litt oregano på toppen ble det er skikkelig luksus ostesmørbrød og en perfekt lunch. Fikk tatt antibiotikaen min og måtte ta to smertestillende etter lunch. Lå meg på sofaen og slappet av litt. Skulle egentlig legge meg ute i den fine utestuen vår, men en ting ved å bo ved dyrket mark, gjødsling. Og i dag var lukten så sterk at det ikke var mulig å ligge der ute.

Etter en god sløvingspå sofaene ble det ny runde med smertestillende sånn at jeg orket å skifte på sårene mine. Her om dagen fikk jeg en skikkelig rift og sår der hvor hudtransplantasjonen er. Helvete så vondt det er å gå rundt med et hæla sår under helen. 

Nå er det film igjen. Har leid “Bad Boys – for life”.

Vi snakkes

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg