Litt luft under vingene

Forslatt sliten og med ømme håndledd, ble jeg liggende litt på sofaen etter at jeg sto opp. Toivo var dratt på jobb, så det var stille og rolig. Jeg merker at kroppen trenger litt ro. Da jeg la meg i går og la armen rundt Toivo, så jeg at neglene på hånden blå. Det er kjølig på rommet, jeg var tung i pusten…..bla-bla-bla. Blå negler er et så tydelig på at noe ikke er riktig og det befester seg i hodet når man aller helst vil sovne med gode tanker.

Kamilla skulle egentlig komme klokken 11, men sendte melding om at hun måtte drøye en time for jeg var så trøtt. Da hun kom, kjørte vi bort på Stasjonsgården her i Sande. Det var kjempe hyggelig, som alltid med Kamilla, og godt å komme seg ut å kjenne frisk luft etter å ha vært inne i hele går.

Satt ved peisen og koste oss med varm eplekake, is og en kaffe latte. Ingenting er så godt for psyken som en skikkelig god skravlings med ei god venninne.

Snøen har lavet ned i hele dag, så vel hjemme ble det hagen på Arne og Otto. Jeg kastet noen godbiter ut og da holder de på lenge. Passer jo alltid på når de er der ute.

Nå har Toivo kommet hjem fra jobb og vi skal straks spise. Parmeggiano Reggianoen er tatt frem, for spiser ikke pastaen uten!! Håper dere har en bra dag der ute ♡ Dagen min har i hvert fall vært lettere.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg