Magefølelse

Er i Oslo nå, på Skøyen hos mamma og pappa. Skal bli her i natt. Toivo var med meg inn og sammen med Hanne, Jerome og jentene spiste vi pinnekjøtt. Jeg fikk aldri laget pinnekjøtt i julen så det smakte utrolig godt. Det var deilig å være sammen med familien og tenke mest mulig på noe annet enn morgendagens time på Rikshospitalet.

Magefølelsen min denne gangen har vært anderledes og jeg har hatt mer nerver. Jeg syns det er kjipt at Katrine, GUCH sykepleieren, ikke er der i morgen så det er godt å ha med mamma. Det virker kanskje litt rart når man er snart 41 år, at jeg har med meg mamma, men jeg er helt overbevist om at man bør ha med seg noen. Det kan være mye informasjon og det kan være vanskelig å huske det etterpå.

Smertene i beina og nervene og angsten nå i kveld endte i smertestillende og beroligende. Magefølelsen er som en bergodalbane og nå venter jeg med å legge meg til jeg stuper. Hvis jeg legger meg nå blir jeg bare liggende å gruble og tenke over alt som kan gå dritt i morgen mens 13 trikken passerer nedi gata.

Natta folkens, skriver nok mer i morgen.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg