MR & Twist banan

Hey

Startet dagen i dag i en MR maskin. Jeg er i utgangspunktet ikke noe virdere fan av å ta MR.

Aldri hatt noe klaustrofobi inne i maskinen, men i dag skal jeg lett innrømme at jeg kjente litt på det. Jeg fikk på meg øreklokker, men fordi jeg måtte følge instruksjoner fra radiografen, kunne jeg ikke få høre på P4 eller noe annen musikk. Det å ligge på den smale, kalde og harde benken var jo heller ikke noe gavepakning til ryggen min.

Litt filter er lov når man ligger på sykehus

Da jeg kom tilbake på rommet fikk jeg litt smertestillende og fikk lagt meg godt. Sovnet også og det trengte jeg. Legger ikke skjul på at man sover dårligere på sykehus enn hjemme. Nå sliter jeg litt søvn hjemme også, så kroppen er nok litt underernært på søvn.

Klarte å karre meg ned på MIX kisken i første etasje her på sykehuset. Måtte ha noe godis å kose meg med. Toivo har ikke fått vørt her ettersom han ligger syk hjemme. I dag ble det bestemt at mamma og pappa ikke kan ha julaften hos seg allikevel ettersom de begge ligger syke med influensa. Vil tro det er det. Toivo orker ikke jul, så mulig jeg drar til Hanne, Jerome og jentene og ferier. Marcus kommer også dit. Jeg har ikke sett han på lenge. Og Tom kommer med Marit og Sebastian og Emilie. Håper VIRKELIG Toivo blir frisk til lørdag.

Nå litt kveldskos. Var jo så heldig at jeg fikk BANAN denne gangen. Er jo mest poppis i TWIST posen.

Håper dere der ute nyter denne bitte-lille julaften. Nyt dagene!

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg