Når alt blir en prosess

Da var jeg tilbake i huset mitt i Sande i Vestfold. Kom heldigvis ikke alene tilbake hit, men med Marcus og Otto. Det gjør det litt lettere.

Marcus har fri i dag, mandag og tirsdag, så nå skal vi rydde ute og rundt huset så bilder av huset kan tas til uken før snøen begynner å falle. Planen er å selge huset rett over nyttår så blir en del jobb.

Gis bort mot henting

Må prøve å få litt oversikt for masse å ta tak i. Fikk lagt ut noe “Gratis mot henting” på finn og da blir jo ting borte.

Litt tøffere var det når jeg tok tak i meg selv og gikk gjennom baderomsskapet til Toivo. Måtte lukte litt på hans Gucci go’lukt. Herregud som jeg savner han. Det å gjøre meg så liten som mulig og han legger armene godt rundt meg og klemmer til…. 😥

Toivo sitt baderomsskap…..

Men jeg kom meg gjennom det også. Nå er jo alt en prosess. Og det blir mange av de fremover….

Ikveld dro Marcus og jeg på Stasjonsgården og spiste litt middag. På vei hjem lot jeg han øvelseskjøre hjem. Det er første gang jeg har øvelseskjørt med noen. DET var jo absolutt en oppgave jeg så for meg Toivo skulle ta. Men han var flink og jeg er jo bare stolt av gutten min. Var litt stolt av meg selv også.

Vel hjemme fyret Marcus i peisen og vi koste med Otto og så Norge tape så det sang etter mot Spania på Ullevål stadion.

I Telenor reklamen sier de “Når kjæresten er langt unna er det bra vi har god dekning”….

SÅ jævlig dekning har dere ikke at dere kan hjelpe meg….. savner deg Toivo ❤️

– Katie

 

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg