Nattdyr

Hey

Lurer på om jeg er et nattdyr. Hvis ikke, og det er vel kanskje mest sannsynlig, er jeg skikkelig dårlig på normal døgnrytme. Nå er jo klokka igjen midt på natten. Nærmere bestemt 02:42 og jeg har akkurat krøpet i seng, lysvåken. Den siste timen har jeg sittet oppe i andre etasje og malt et bursdagskort til min kjære og gode barndoms venninne, Hilde, som jeg forhåpentligvis treffer i morgen. Jeg skal til Oslo og det hadde vært så fint å få gitt henne bursdags gaven og kortet.

Dette har vært Toivos første arbeidsuke og det virker som om han trives veldig godt. Ingenting er bedre enn det. Og i kveld var han med sine nye kollegaer på Stasjonsgården her I Sande, invitert på pizza og øl av en av firmaets kunder. Han kom hjem med smil om munnen og skravlet i ett sett. Jeg blir helt varm inni meg når jeg ser at han har det godt. For dere som følger bloggen eller kjenner meg godt, så har jo de siste årene vært skikkelig tøffe. Føles ut som det virkelig begynner å snu for oss begge.

Mandag denne uken var jeg hos fysio Marius her I Sande. Vi ble enige om at jeg skal trene to ganger I uken og terskelen for å avlyse skal være HØY! Følte nesten som at jeg satt på rektors kontor….hehe!.

Nei, nå får jeg prøve å sove…. fortsetter i morgen

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg