New years in the USA

Godt nytt år der ute

Vi skriver 2024 nå. Nytt År og blanke ark og alt det der. Våknet i går og fikk en bølge av sorg over meg. Det føltes oppriktig som at jeg forlot Toivo i 2023 og dette var første følelsen av at jeg hadde begynt å gå videre. Jeg blir jo på mange måter tvunget til det. Jeg vil jo ta han med meg så gjør det på min måte. Jeg håper han er med meg hit til USA også.

Skål kjæresten min. Savner deg, elsker deg og jeg tar deg med inn i 2024. You and me baby ❤️
Sorgen er fortsatt veldig eksisterende

Etter en god natts søvn, noe jeg definitivt trengte ettersom jeg fortsatt kjenner etterdønningene av jetlagen, dro Amy og jeg til IHOP (International House Of Pancakes) for litt frokost. Hat jo sett det på tv som alt annet så ville prøve det. En delvis bucketlist.

Etter frokost var det tilbake til Brandis hus for å klargjøre til nyttårsfeiring. Jeg trakk meg litt tilbake og sløvet litt på sengen med nettbrettet.

Festen i går kveld var en “fargefest” og Amy og jeg hadde fargen ROSA. så rosa klær, rosa stæsj og rosa mat. Vi så ganske så fine ut. Brandi og hennes familie var grønne, det kom noen svarte, røde og blå. En skikkelig regnbue.

Jeg fikk prøvd meg i beer-pong, noe jeg aldri har gjort før. Da jeg faktisk vant en runde var det ingen av de amerikanske mannfolka som trodde jeg aldri hadde spilt før. Norge 1 – USA 0

Så spilte vi noe som het “Mafia”. Morro selskapslek med litt sånn “murder mystery” vri. Klarte meg ganske så bra der også gitt.

Når klokken nærmet seg midnatt, seks timer etter at alle mine fine venner og familie gikk inn i 2024, ble tvn satt på for å se nyttårs ballen falle på Times Square i New York. Tror det er ganske vanlig her. Rart at det ikke var fyrverkeri og da jeg spurte fikk jeg høre “you have to come back on the 4th of july or Labour Day for that”.

Nå er det blitt morgen og Amy og jeg skal ut for mer mat. USAs beste cheese burger visstnok. Vi snakkes

-Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg