Noe nytt

Hey,

Ikke skrevet på en uke. I helgen hadde Marcus og jeg visning. Vi var ikke der selv ettersom vi var i tante Bjørg sin 102 års bursdags feiring.

Tante Bjørg og mamma
Tante Bjørg Solveig og Hedvig

Er så imponert over den dama!!

Etter bursdags feiringen fikk oppdatering av megleren som holdt visningen for oss og han kunne meldte om fire oppmøtte som alle virket interessert. Desverre førte ikke det til noe bud neste dag. Derimot et nesten identisk hus i gaten ved siden av, som også hadde visning samme dag, ble solgt den påfølgende mandagen til prisantydning.  Så det er interesse. Is i magen kanskje. I går ringte megleren min for å høre om jeg kunne holde en privat visning I morgen. Så kryss fingrene !!

I kveld dro jeg til Fransiskushjelpen ved St. Halvard kirken. Der hadde de invitert til Cafe Frans. Et tilbud til personer som står i kø for sorg gruppe. Var veldig usikker på om jeg skulle gå, gråt mye før jeg gikk ut døren, men jeg dro.

Sitter igjen med inntrykk av at det kan være en bra ting å være med på. Skal være en gang i måneden. Som et tilbud til de i kø og de som går i sorg gruppe og trenger noe ekstra. Når jeg en dag får plass i sorg gruppe blir det med andre nærmere min alder og som også har mistet til ektefelle. I dag var det alle mann alle.

Sliten i topplokket nå kjenner jeg. Sløver med Otto i kveld. Håper dere har det bra.

– Katie

http://www.organdonasjon.no

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg