Norges Toscana…..visstnok

Hey

Dag 2 på Hamar med LHL Transplantert sin motivasjons samling. Dagen startet med en god frokost før vi ble hentet på Vikingskipet Vandrehjem og kjørt til Bjørstad Idrettspark for litt fysisk aktivitet og sosialt. Vi kunne velge i litt aktiviteter som frisbee golf, boccia, løping, kulestøt og quiz (sistnevnte hadde forsåvidt ikke noe med fysisk aktivitet å gjøre). Det var kjempe varmt og lite skygge så etter et par timer var vi alle ganske fornøyde virket det som.

Tilbake på Vandrehjemmet var det felles lunch og så en liten pause. Heldigvis hadde jeg satt på alarmen på klokken for vel inne på rommet sovnet jeg tvert i sengen min. Skrudde på snoozen på mobilen da den ringte og kom til å tenke på at det er 1 juni i dag og akkurat 9 måneder siden Toivo falt i gulvet på akuttmottaket på Drammen sykehus…..og livet mitt ble for alltid endret….

Karret meg opp av sengen og ut i bussen som tok oss alle til Røhn Nedre gård på Stange. En utrolig vakker gård som gjennom restaurering fant gamle malerier på veggene som viste mye av Napoleon sin historie.

Etter omvisning fikk vi “eftaskaffe” som var kaffe og rabarbra pai med vaniljesaus laget på gården. Super digg.

For de som ville, var det ølsmaking på gårdens bryggeri. Det valgte jeg å droppe og dro tilbake til Vandrehjemmet med flere andre. Bussjåføren tok en omvei tilbake så vi fikk virkelig se områdene rundt Hamar. Som de selv kaller “Norges Toscana”….. Det er jo vakkert landskap og jeg ser de grønne bakkene og åsene, men Toscana….. er det ikke 😀

Tilbake på Hamar og Vandrehjemmet ble det noe mer sløsing før grilling og sosialt. Tilbake på rommet nå. Sliten nå. Bra dag i Norges Toscana ❤️

– Katie

http://www.organdonasjon.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg