Ny header?

Hey

Har et av de fineste bildene som header på bloggen min, men tenker kanskje jeg skal bytte den. Bloggen min er jo om mitt liv som hjertesyk og nå som overlevende etter en hjertetransplantasjon med alt som det bærer med seg. Det er godt for meg å ha et utløp. Det kunne selvfølgelig vært i en håndskrevet dagbok eller på pc i en lukket mappe, men jeg tror kanskje at noe av det jeg skriver er til noe hjelp. Om så bittelitt. For det å være hjertesyk og skulle gå gjennom en hjerte transplantasjon er super skummelt. Kanskje min blogg gjør det litt mindre skummelt….i hvert fall litt hjelp til å forberede seg på hva man kan forvente seg.

De siste snart 8 månedene må jeg innrømme at bloggen har handlet med om hvordan jeg rett og slett overlever det å bli ung enke. Jeg sier ung enke for å bli enke i en alder av 45 år er ALTFOR ungt. Med min helsesituasjon så har jeg opplevd så mye i form av redsel, angst, dødsangst, smerte, utmattelse og frustrasjon, men tapet av Toivo i september i fjor er definitivt det tøffeste og jævligste jeg har opplevd. Sorg er så utmattende og den gir deg en “brain-fog” som gjør at du ikke husker en brøkdel av hva du skal. Jeg har aldri brukt min mobil sin kalender og alarm funksjon så mye som jeg har de siste månedene. Savnet etter Toivo er altoppslukende og jeg prøver å møte hver ny dag med en skritt frem. Livet mitt fortsetter selv om hans sluttet så brått 3.september i fjor.

Jeg vil alltid holde din hånd Toivo ❤️

Så tilbake til mitt spørsmål….skal jeg bytte header? Jeg vil alltid holde Toivo i hånden. Jeg bruker akvarell malingen min som terapi så kanskje et bilde jeg har malt kan være på topp? Fra dette bilde

Oss to 🩷

til dette

Jeg tror jeg prøver dette? Hva syns du?

– Katie

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg