Nytt kapittel i livet

Hey

Starter med en av de vakre solnedgangene i Stockholm fra sist uke.

En uke siden jeg skrev innlegg sist og det har vært en hektisk, følelsesladd, morsom, litt trist, spennende og utfordrende uke. Jeg kan jo starte med det siste først : Jeg er nå FERDIG med huset i Sande. I dag var det overlevering av huset til nye eiere. Jeg kan fint innrømme at jeg gråt litt på kjøreturen ut dit samtidig som jeg vet at jeg ikke ønsket å beholde huset etter at Toivo døde. Samtidig er det beintøft å føle at man tvinges til å selge det som virkelig var drømmehuset for oss da vi kjøpte det i 2017.

Jeg hadde avtale med de nye eierne klokken 12.00 i dag så jeg dro ut en time tidlig for å bare ta ut det siste lille som eventuelt var igjen. Ettersom jeg ikke fikk helt det jeg ville ha for huset gikk de med på at jeg ikke trengte å vaske ut og jeg kunne sette igjen det jeg ikke ønsket å ta med meg.

Tilbake til ukens begynnelse, som var forrige fredag. Kristin som jeg bodde med i Barcelona i 2002 og som var kollegaen min i Braathens kom ned til Oslo og ble med meg på min roadtrip til Stockholm. Vi stopp på lørdag og kom oss av gårde tidlig. Jeg har aldri kjørt så langt med min lille Leaf så var spent på hvordan det skulle gå, hvor lang tid vi kom til å bruke og hvor mange ganger vi måtte lade…… Svaret på disse tre spørsmålene var, det gikk bra, vi brukte 12 timer og ladet 6 ganger…..

Vel fremme hjemme hos Marcus og Rebecca (som Kristin og jeg studerte spansk med i Barcelona) på Gröndal i Stockholm ble våre to slitne kropper servert middag og et glass vin. Helt perfekt etter 12 timer i bil. Leiligheten deres er fantastisk plassert ved vannet med fantastiske solnedganger hver kveld.

Kristin og jeg hadde fire fantastiske dager i Stockholm med gode venner vi ikke hadde sett på veldig lenge. Vi dro til Hässelby Strand og fikk sett leiligheten jeg skal leie der fra august og frem til jul. Den var super fin og jeg gleder meg til noe for første gang på veldig lenge. Vi besøkte Fjäderholmerna i Stockholms ufattelig vakre skjærgård og vi shoppet på Hötorget og Sergels Torg. Var ute og spiste med vennene våre og det var bare nyting, latter og “good times”. Hadde Toivo med meg hele veien selvfølgelig. Det blir ALDRI borte.

Leiligheten i Stockholm. Gleder meg nå!!

Kom hjem til Oslo sent onsdag kveld etter nye 12 timer i bil. Og i går avsluttet Kristin og jeg vår lille ferie sammen på Juanes konsert på Sentrum Scene. Det passet så utrolig godt. Vi hørte masse på Junes da vil bodde sammen i Barcelona.

JUANES

Nå er det blitt fredag kveld, Kristin har reist hjem og i morgen skal jeg hente Otto som jeg ikke har sett på over en uke. Helges skal brukes til avslapping, litt Art Therapy og kos med Otto.

Ha en smashing helg

– Katie

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg