……..og mens jeg venter

Hey

Da har jeg vært hjemme noen få dager og det kjennes godt. Skal godt innrømme at første natten ikke var så god. Det var nesten som at jeg ikke hadde lyst til å legge meg, ikke lyst til å slukke lyset fordi da visste jeg at jeg kom til å ligge lys våken og tenke. Det tok selvfølgelig to minutter fra jeg slukket lyset til Toivo snorket ved min side. Han fant vel ro ved at jeg var hjemme igjen. Jeg la merke til at Arne og Otto også ble helt avslappet og mellow utover kvelden da jeg kom hjem. Etter en stund i mørket med hetetokter og hjertebank sovnet jeg. Men var våken igjen rundt 3 tiden……

De siste to nettene har vært mye bedre. Jeg går nå i spenning og venter på telefon til uken om jeg får stå på listen. Jeg kommer til å skrive mindre på bloggen fremover etter anbefalinger. Så nå er det lek i hagen med Arne og Otto. I dag har jeg funnet frem litt påskepynt og i kveld skal jeg i bursdag.


Håper dere har en strålende helg!

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg