Opp og ned

Hey

Tror det er helt innafor å ha gode og dårlige dager. Og selv om en dag begynner ganske bra, kan det snu, og andre veien. Det blir litt “alt er lov og ingenting er feil” når det gjelder følelser.

I dag startet dagen ganske bra. Hadde litt energi til å brette tøy og henge opp en vask, rydde bort noen av jule pynten som fortsatt var ute og jeg orket en tur på butikken.

Arne og Otto i lek og kos. Aldri langt unna mamma når jeg ikke er helt tipp topp tommel opp.

Skal liksom ta livet med ro, ikke stresse, skal slappe av hjemme. For dere som kjenner meg, så er ikke jeg veldig flink til å slappe av. Tror jeg må finne en hobby. En avslappende hobby…..som strikking eller maling eller noe annet kreativ. Er jo en kreativ sjel føler jeg selv. Det er en ting jeg virkelig skulle ønske jeg kunne få til. Jeg har sagt det til noen få, men å si det høyt er faktisk litt skummelt. Jeg har alltid hatt lyst til å prøve meg på stand-up. Sykt skremmende og jeg er så fan av de som får det til. Vet bare ikke om jeg klarer det…. får begynne med strikking.

Legger på snapchat filter, because I look like shit!!

– Katie

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg