Oslove & kos

Akkurat kommet hjem fra Oslo. Dro innover i går og sov over. Er ikke så glad i å kjøre hjem til Sande når det er mørkt og jeg er sliten. Er veldig glad i Sande, trives her og elsker huset mitt. Føler at jeg har funnet min plass, men inni hjertet mitt så er jeg ei Oslo-jente.

Jeg var i Oslo for å feire Hannes bursdag. Så sammen med mamma og pappa, dro vi til Pilestredet for hjemmelaget pizza og litt rosa champagne for å feire med henne og jentene.

Vi hadde en kjempefin kveld med mye latter, skravling og kos. Elsker at de bor 45 minutter unna meg nå. Jeg slipper å reise til Paris for å feire bursdagen hennes. Skal vel ikke klage over å reise til Paris, men å ha familie nær er virkelig noe av det beste. Utpå kvelden dro mamma, pappa og jeg tilbake til de hvor jeg sov over til i dag med Elle pus i sengen.

Dro en tur på Espresso House på CC Vest med mamma og pappa før jeg kjørte hjem. I kveld er det jentefest i Drammen og jeg skal ha med quiche. Akkurat ferdig med den nå.

Så nå er det en skikkelig cowboy strekk på sofaen med Arne og Otto før jeg må gjøre meg klar.

Vi snakkes, ha en smashing fredag!

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg