På egne ben

Hey

I dag har jeg ikke hatt så veldig god matlyst, så frokost ble to næringsdrikker. Klokken halv tolv kom fysio Kjersti og jeg hadde min daglige trening. De siste par dagene har jeg prøvd meg i trapp, så for å forandre litt på gikk jeg ned til kiosken i 1 etasje og gikk en runde der. Etterpå var det opp på rommet for litt styrke på armene med strikk.

Etter fysio kom Toivo innom på vei til jobb en tur. Merker at formen kommer seg så fort nå at trangen til  komme seg ut av sykehuset blir bare større og større. Nå i kveld måtte jeg bare ut av rommet, så jeg gikk ned til terrassen uten noe støtte. Var godt og kaldt ute så å stå der et par minutter var bare så deilig. Det at jeg hadde droppet å ta med oksygenet mitt gikk også helt fint. Men da var det også godt å komme tilbake på rommet.

Der ventet en ortoped for å se på det venstre benet mitt. De liggesårene jeg fikk under operasjonen er fortsatt ikke helt grodd så de må jo følges med på. De kommer seg de også.

Ellers skjer det ikke så mye her på Medisin 1 på Drammen Sykehus. Som dere ser

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg