Prøverom fobi

Hey

Lørdag kveld og dagen i dag har ikke akkurat vært noe særlig. Får følelsen av at jeg ikke sov så godt så var veldig trøtt i dag. Men selv om sofaen og søvn ropte på meg, måtte jeg ut en tur. Dagens gjøremål var bursdagsgave innkjøp til Celina på 9 år og Linnea 5 år. Vi skal feire de i morgen og det har vært så mye i det siste, så i dag var siste sjans. Karret meg gjennom snøen og hadde heldigvis bilen i garasjen. Hadde jeg ikke hatt bilen i garasjen, hadde jentene fått penger….haha!!

Vel fremme på Gulskogen, gikk jeg sporenstreks til ToysRUs. Det er en jungel av leker. Jeg har jo ikke små barn, så selv om jeg har fått med meg at man stort sett ikke kan bomme så lenge det er noe med en enhjørning, blir det overveldende. Ekstra på en dag som i dag.

Men jeg kom i mål. Gjøremål nummer to i dag, var å jakte på en ny jeans. Jeg har pr i dag et par jeans som passer meg komfortabelt og jeg hater prøverom. Nesten som en fobi. Men i dag måtte jeg. Det ble med et stopp, og etter en tur i det forferdelige prøverommet med fire par bilder, fant jeg tilslutt en bukse.

Jeg fant en bukse som viser mine, ganske slanke legger og lår, uten at ALLE åreknutene mine syns igjennom, samtidig som den skjuler magen bra.

Etter at gavene og buksene var i boks, hadde jeg så smerter i beina og hoftene, at jeg måtte bare komme meg hjem. Fikk luftet Arne og Otto. Kastet noen godbiter ut i hagen, så da ble de opptatt en stu d mens jeg fikk tatt noen smertestillende og spist litt lunch. Akkurat i det jeg skulle legge meg ned for å sove litt, kom Marcus og Henriette innom. Jeg visste han hadde perm fra militæret og skulle være hos henne, så det var ekstra stas å se han. Savner han veldig.

Nå i kveld, etter at min kjære kom fra jobb, har vi bare tatt det med ro. Morgendagen håper jeg blir lettere. Å orke bursdagen er morgendagens mål!

– Katie

#medfødthjertefeil #hjertesvikt #hjertefeil #åreknuter #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #drammen #gulskogen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg