Pysjdag i huset

I dag har jeg bare vært hjemme. Jeg har til og med gått rundt i hele dag i fleece bukse og singlet. Usminket og bustete hår. Men fy søren så deilig det er av og til.

På sånne dager er det vel lov med filter også.

Jeg fikk laget opp medisin dosetter for de neste tre ukene, så nå så jeg at jeg må ordne nye resepter. Jeg kjøpte en dosett sist jeg var på Rikshospitalet som er beregnet på transplantasjons pasienter. Men selv om jeg ikke er det enda, syns jeg den er ganske genial. Man må holde “tunga rett i munnen” når man skal lage dosettene så det ikke blir feil.

På ettermiddagen tok jeg med meg tankene mine på kjøkkenet igjen og lagde en moussaka og tomatsalat. Tror nok det er en av favorittene til Toivo. Mens jeg sto og lagde maten ringte Drammen sykehus. Jeg har fått time på tirsdag neste uke til å ta blodgassen. Så fra mandag kl.13.00 må jeg sitte med oksygen på i et helt døgn. Blir ikke mye ut av huset på mandag heller. Håper kanskje til kan roe seg ned litt nå. Ikke være så engstelig, stressa og nervøs for at neste smell er rett rundt hjørnet.

Håper dere alle har en super onsdag kveld. Snart kvelden her nå. Vi snakkes da!!

– Katie

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg