Sensommer blues

Hey

Over to måneder siden sist jeg skrev et innlegg. Sommeren er definitivt på hell. Sommeren har gitt noen fantastiske minner og noen mindre fantastiske. I slutten av juni dro jeg en uke til Worthing i sør England hvor mamma er fra. Det er 10 år siden sist jeg var der så det var definitivt på tide. Jeg reiste alene og det var så deilig å gjøre hva jeg ville i mitt tempo.

Det var så godt å være der. Dro inn til Brighton flere ganger og søndag 2 juli dro jeg med uncle Mark for å se stand up med Russell Howard. Det hadde jeg gledet meg lenge til og han sviktet ikke.

Nå er det en måned siden jeg kom hjem og jeg savner det. Skal ikke bli 10 år til neste gang.

Resten av sommeren har vi mer eller mindre vært hjemme. Fikk et par fine dager i Kragerø med Toivo sin fetter og samboer. Veldig koselig.

Men som Tomas Ledin synger, “sommaren ar kort, det mesta regna bort” og i dag kom det et skikkelig tordenvær….

Natta folkens

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg