Siste dagen i 2022

Hey

Da har klokken bikket over midnatt og det er offisielt blitt årets siste dag, 31.desember. I morgen starter et helt nytt år, 2023. Jeg har alltid tenkt på det som noe spennende. En ny sjanske, blanke ark og alt det der, men om det er noe de siste årene har vist meg så har alt bare fortsatt som før. Traltet på som at ingenting var nytt. Spådommen fra de som kan noe som samfunn, politikk og økonomi viser ikke akkuat frem de lyseste fremtidplanene for det nye året, så det blir vel som Hovmesteren sier det best : same procedure as last year.

Nå har jeg kommet meg hjem fra Drammen sykehus. Ble skrevet ut i går og det kjente jeg var på tide. Selv om smertene på ingen måte er borte kjente jeg at jeg nesten var litt i veien. Det er jo bare å sette på nyhetene så kan man jo se at alle sykehusene i dette langstrakte landet er overfylte med covid, influensa og alskens dritt. Absolutt ikke noe jeg skal ha. Når smertene mine mest sannsynlig kan håndteres hjemme nå er det bedre jeg er her.

Face in pain

Jeg må innrømme at jeg noen ganger har tenkt at noen tror jeg trives på sykehus, eller at jeg er hypokonder. Det kan jeg love dere at jeg ikke er og det å være på sykehus er på ingen måte noe jeg gjør for morro skyld. Når man tilbringer så mye tid på sykehus som jeg gjør kan man lett bygge opp en liten trygghet i det å være der. I hvert fall når behovet er tilstedet som det har vært nå.

Å komme hjem til Toivo og Otto i går var super deilig. Ikke for å snakke om å sove i min egen seng. Otto var kjapt frampå med leken sin som han fikk til jul, reven. Dagen i dag har jeg bare brukt inne. Fikk gjort ferdig noen av sketchene mine som jeg planlegger å få på litt farge når jeg kommer meg opp om noen timer.

Le Consulat på Montmartre i Paris

I morgen kveld skal vi til den ene fetteren til Toivo på middag, men vi kommer hjem før fyrverkeriene på grunn av Otto. Jeg vil ikke at han skal være alene når det skjer.

Nå skal jeg bikke. Klokken er jo over halv to….

Om vi ikke snakkes før, så ønsker jeg dere alle et riktig godt nytt år. Fest med måte

– Katie

1 kommentar
    1. I really have all fingers crossed and hope and pray that 2023 will be a better year for you and Toivo.
      We wish you both a very happy New Year. Love Mum and Dad.XX

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg