Snart ferie!!

Hey!

Snart en uke ut i juni og for en uke. Været har vært helt fantastisk og det skal visst fortsett en liten stund til. Jeg har sittet mye mere ute på terrassen med malesakene mine og det er så deilig.

Dagen etter at jeg stilte ut mine tre bilder hos Sande Kunstforening, dro Toivo og jeg ut til Lier. Det var Lierdagene i helgen og vi ville hilse på vennene våre, Liesl og Kari-Arne som jobbet på stand der. Vi tok med Otto og tenkte det var en god idé, men skjønte fort at det ble i varmeste laget for han stakkar. Heldigvis hadde vi med vann og en tupperware skål. Og bak standen til Liesl var det en hageslange så vi fikk spylt han ned litt.

Etter bare 1 ½ time dro vi igjen. Stoppet på vei hjem for å kjøpe softis, jeg med tutti frutti og Toivo med sjokolade på.

I morgen er det bare 3 uker igjen til jeg reiser til England og til Worthing hvor mamma er fra. Jeg har ikke vært i England på 10 år, noe som i seg selv er rett og slett tragisk. Jeg har jo sett familien min som bor der i mellomtiden, men det er fordi de har vært her et par ganger. Det er jo ganske naturlige årsaker til at jeg ikke har fått reist dit. Som kreft, sykdom, hjerte transplantasjonen og covid, men NÅ er jeg så klar. Jeg skal til Worthing i West Sussex. Byen ligger helt ned på sørkysten, ca 30 min fra Brighton. Jeg skal selvfølgelig også til Brighton men tror jeg dropper London nå siden jeg bare har en uke.

Worthing Beach sett fra pieren

Jeg reiser alene og jeg gleder meg så sykt mye til en uke der borte. Har også billetter til stand up i Brighton for å se Russell Howard! Yay!!

Nei, nå jeg sove.

Vi snakkes

– Katie

 

PS. HUSK SOLKREM folkens

http://www.organdonasjon.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg