Snø, Baglady & yoga

Hey

Noen ganger må jeg skrive om noe annet enn oksygen maskin og blå negler. I dag kom vår nye vaskedame. Jeg er så fornøyd med henne og når situasjonen er som den er, er det fantastisk å få hjelp. Nå er huset rent og pent og det kjennes godt ut.

Man kan jo ikke akkurat bli overrasket over snø i januar når man bor i Norge og i dag kom det masse. Det er så vakkert hvordan det legger seg som et slør og alt blir “nytt”. Det klarte Arne og Otto å ødelegge lett…hehe.

 

Har ikke flust av masse luksus vesker, men jeg er definitivt en selverklært baglady. Så jeg gikk igjennom mine vesker. De er jo så vakre.

     

Fikk hengt de tilbake på den kule BAG knaggen min i gangen.

Nå i kveld skal jeg bare ta det med ro. Sittet litt med oksygen og blir litt trøtt av det. Tror kanskje jeg skal prøve meg på litt yoga. Aldri prøvd det før og hvis jeg har skjønt det riktig kan jeg kanskje finne litt ro og pust.

– Katie

 

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #drammen #rikshospitalet #ous #vmh #guch

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg