Snuser på november

Hey 

Vi er fortsatt i oktober og jeg er fortsatt på sykehuset. Flyttet til Drammen sykehus for en måneds tid siden. Selv om jeg har fått slengt lungebetennelse, bakterier i mage og tarm, feber og smerter i helene mine, har det gått fremover.

Noe av det mest positive startet for ca 6 uker siden og det var så enkelt som at jeg begynte å tisse. Nyrene mine viste seg å våkne fra sin selvbestemte koma. Mengden har bare økt og økt. Nyrene er friskmelde og for to dager siden ble dialyse kateteret operert ut……. YAY!!!

Det er alltid godt med støtte fra mine nærmeste. Og måten Toivo har stått ved siden av meg gjennom dette “himmel&helvete” er helt beundringsverdig. Jo mer jeg tenker på det må det jo være mye mer forferdelig å være pårørende.

Hva skulle gjort uten disse flotte menneskene. Jeg er så glad i dere og uendelig takknemlig. Det fungerer å feire bursdagen sin på sykehus, selv om man ikke får det med seg…..hehe

I går ble jeg hentet ble jeg hentet opp til ortopedisk kirurgi for å fjerne den ene nekrosen på venstre hel. De har satt på en bandasje som har en pumpe på som vil gjøre at det gror bedre og tryggere. Men det gjør jævlig vondt. Så nå har jeg fått smertestillende og godt er det!

En annen ting som hjelper når man “sitter fast” og har vondt er besøk. Og ingenting er så kos som Solveig og Hedvig. De kom med mamma og Hanne.

Nå skal jeg kose meg med Farmen, så snakkes vi neste gang jeg har overskudd til å skrive igjen.

– Katie

#organdonasjon #levelivet #familieliv #hjertetransplantasjon #transplantasjon #rikshospitalet #vmh #guch #medisiner #sidetforåblidet #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #oslo #oslove #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg