Some good, some bad

En stund siden sist jeg skrev i bloggen. Uken har egentlig bare fløyet forbi i en blanding av jobb, smerte, søvn, utmattelse og romantikk. Forrige søndag sov jeg hos mamma og pappa etter en morsdags middag vi hadde hos Hanne og jentene. Fikk til og med ha Elle pus i sengen og sammen lå vi og hørte på 13 trikken passere nede på Drammensveien til vi sovnet. Ettersom Toivo jobbet, tok jeg turen alene. Det var en utrolig koselig kveld. Det er så godt å se jentene mine.   Mandag morgen var det bare å komme seg tilbake til Drammen og en legetime hos fastlegen. Nå var den en liten stund siden jeg hadde målt min INR. Men den var på 3.0 så da er det innafor. Nå har jeg fått time på GUCH poliklinikken på Rikshospitalet førstkommende tirsdag, så da blir jo ALT målt.

Tirsdag morgen åpnet jeg Drammensbadet. Det nye inngangssystemet og kassene er på plass, så mye nytt å sette seg inn i.    Det var helt ok å dra rett fra jobb til fotsone terapi. Det var en uke siden sist og det som er så godt er at fotsone dekker for hele kroppen. Var ganske slapp og sliten da jeg kom hjem og sovnet med oksygen på.

Onsdag forsvant i et smertehelvete med Paralgin Forte, Friends-pleddet, sofa og søvn.

 Torsdag sa jeg ja til å hjelpe til i resepsjonen pga det nye systemet. Det gikk i ett og da jeg kom hjem, kom jeg hjem til nydelige blomster fra Toivo. Vi har egentlig aldri lagt så mye i Valentines Day tidligere år, men det er jo veldig koselig og romantisk.  I dag, lørdag, har vi bare slappet av hjemme. Marcus har dusjet Arne og Otto og vaskedamen vår kom i dag. Nå er kvelden kommet til Sande og Marcus har reist tilbake til Sessvollmoen militærleir igjen. Ser han om noen uker igjen og det er alltid godt. Savner han stort når han er borte, selv om jeg ikke ser han så mye når han er hjemme heller …. hehe!! Håper dere alle har en super helg og lader opp til ny uke. Og god vinterferie om dere har det også.

– Katie

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #valentinesday #loveofmylife

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg