Something on the rocks

Hey

Formen er stigende, men angsten er aldri langt unna. Such is my life. Pappas bursdag i går, så da ble det Oslo på oss. Broren min med svigerinne, Marit, og begge de små var der, Marits mamma og tante Bjørg.

I dag var jeg tilbake hos fastlegen for å måle INR igjen. I dag var den nede på 1.7, så blodet mitt var blitt litt tykt. Da jeg lå på sykehuset sist helg tok de bort marevanen min så det tar vel bare noen ekstra dager før den er tilbake på normalen rundt 2.5. Var en tur innom Kamilla og tok en kaffe før jeg dro hjem for å slappe av. Nå i kveld er det som hverdagen nesten begynner å vende tilbake alt. Nå i kveld har jeg til og med unnet meg something on the rocks .

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg