Søvnig søndag

Hey du

Takk for at du følger reisen min. Var i Oslo i natt og natten var ikke den beste. I halv to tiden våknet jeg svett, med hjertebank og veldig urolig. Sto opp, tok et glass juice og to beroligende. Gikk og la meg igjen og heldigvis fikk jeg sove. Våknet tidlig og merket at kroppen ikke var helt tipp topp. Tok på meg fleecebuksen min og en “baggy” t-skjorte og satt meg i sofaen med en kaffe. I håp om at kaffen skulle kvikne meg til.

Ble sittende i en litt zombie tilstand og veksle mellom FRIENDS og 3 mila på Holmenkollen. Mamma dro avgårde til kirken og pappa lå og sov da en veldig god venn fra Stockholm ringte. Vi har holdt kontakten siden vi studerte spansk i Barcelona for en evighet siden. Det var den gang da. Savner Barcelona. Good memories.

Jeg merker at det er så viktig og ha disse fantastiske minnene og se tilbake på. Det er med på å holde humøret oppe når dagene ikke er de beste.

Kjørte hjemover utpå dagen. Marcus hadde dratt tilbake til militæret og Toivo var på jobb så jeg tilbragte litt tid i hagen med Arne og Otto. Godt å få litt frisk luft og roser i kinnene. Jeg får det selv om jeg ikke går lange turer eller ut på ski.

Nå er det kvelden i huset og sengen min skal bli godt å legge seg i nå. Sover stort sett godt uansett hvor jeg sover, men min egen seng er jo best. Håper dere alle har hatt en bra helg.

– Katie

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #hjertetransplantasjon #transplantasjon

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg