Spirende lørdag med Otto

Hey

Da var det 1 April da… blitt lurt eller? Det har ikke jeg…..tror jeg da. Men nå har jeg vært det meste av dagen hjemme.

Har blitt skikkelig forkjølet de siste dagene. Hatt en liten feber, men den er heldigvis borte nå. Før da jeg ble forkjølet, tenkte jeg ikke så veldig mye mer over det enn alle andre, mens nå må jeg følge med på alt. Feber, hosting, pust etc. Ettersom immunsystemet mitt er så nedsatt kan en forkjølelse veldig lett utvikle seg til lungebetennelse hos meg og DET vil jeg ikke ha. Tanken på å tilbringe påsken på Dramnen sykehus er ikke akkurat fristende.

Otto har en tendens til å vekke meg, eller oss, ganske tidlig og i dag var intet unntak. Tar som regel på meg en fleecebukse og singlet før jeg slipper ut han i hagen. Når han kommer inn sluknet jeg som oftest på sofaen. Våknet av alarmen min 09.30. Den står på hver dag så jeg får tatt medisinene mine. Disse imundempende medisinene skal tas til samme tidspunkt hver morgen og kveld og det er ganske rigid.

Gikk ut med Otto, men på grunn av smertene orker jeg ikke gå så langt. Var ute på jordet ved huset hvor han kan herje litt.

Kjørte bort på Hageland her i Sande og fikk kjøpt en pose blomsterjord og noen små støttepinner. Det var jo på tide å potte om tomatplante stiklingene. Otto ble med ut på terrassen og i hagen som min lille hjelper.

Dagens middag ble hjemmelaget blomkålsuppe etter Toivo sitt ønske. Ikke noe pose suppe, men fra skratch. Hadde litt bacon og ost oppi. Ble så godt. Resten av kvelden har vi bare sløvet. Blir en liten tur til Oslo I morgen så jeg får sett Hanne før hun drar på påskeferie til Frankrike.

Vi snakkes da

GOD PÅSKE 🐥

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg