Stand up med dårlig samvittighet

Hey,

I går bikket vi over i oktober. Det er ikke lenger september, måneden fra helvete. Startet allerede 1 september med at den fineste Toivo min fikk en irreversible hjerneblødning og døde to dager senere.

De siste ukene har jeg bodd mer eller mindre hele tiden hos mamma og pappa på Skøyen i Oslo. Kjenner at jeg vurderer å prøve meg i huset Sande igjen snart. Frem til det selges i hvert fall.

I går bestemte jeg meg for å dra på Stand-up på Oslo Spektrum med venninnen min Cecilie. Fikk to billetter til Jack Whitehall sitt show “Settle down”. Jeg digger jo Jack Whitehall. Serien han har med faren sin på Netflix er jo super bra.

Jeg merket at jeg satt masse å lo for så kjenne en svak følelse av skyldfølelse for at jeg gjorde det. Er dette lov liksom?! Vet jo at det er det og jeg er sikker på at Toivo syns det var helt innafor også….

I dag har dagen vært ganske så tøff. Dette kjenner jeg at kommer til å ta lang tid. Å komme over Toivo gjør jeg aldri, men å lære å leve uten han må jeg jo bare.

Det er så mye papirarbeid, skjemaer som skal fylles ut etc når man helt uten forvarsel blir enke og ansvarlig for et dødsbo….WTF??!!

Nei, nå bikker jeg I seng. I morgen skal jeg tilbake til Sande og rydde ferdig alt av yttertøy og sko etter Toivo… Kamilla skal bli så det hjelper. Tar med Otto også ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg