Stas med noe nytt

Hey

Var en skikkelig dårlig natt med mange timer våken. Var effektiv i nattetimene mine og fikk endelig sendt en email til et vennepar i England som har ligget på “to do” listen min noen uker og jeg fikk chattet med venninnen min, Amy, i USA. Ser ut som hun kanskje skal til London i løpet av høsten og at en flytur fra London til Stockholm ikke var utenkelig. Det hadde vært så gøy om hun kom på besøk. Sist jeg så henne i var i januar noen timer før jeg ble medisinsk evakuert fra Tennessee University Medical Center i Knoxville. Blir spennende å se. Vi snakker om alt annet en presidentvalget i USA. Det er jo blitt et rent “shitshow”. Det er for meg helt utrolig at et land med ca 335.000.000 millioner innbyggere at disse to er det som står til valg. Ja den ene er bedre enn den andre, spørsmålet er vel om han er oppgående nok til å sitte 4-5 år til. Han andre er jo gal….og ikke mye yngre enn den første….igjen…SHITSHOW!

Otto vekket meg som vanlig rundt åtte tiden. Det er da han pleier å få mat så jeg tror han har en innebygd klokke for når det er tid for mat. Jeg sto opp, slang på meg en morgenkåpe og gikk ut i hagen med han. Han fikk frokosten sin og så gikk vi tilbake i sengen og la oss en liten stund til. Ble jo ikke så lenge ettersom alarmen på mobilen ringer hver eneste dag både 09.30 og 21.30 for medisiner. De immun dempende medisinene jeg går på er viktige å ta med 12 timers mellomrom. Man har selvfølgelig et lite slingringsmonn, men det er veldig viktige medisiner. Er jo ikke så keen på at kroppen min skal støte hjertet fra seg.

Etter at jeg kom meg ordentlig opp dro jeg bort på Clas Ohlsson på CC Vest og kjøpte to plast kasser til å pakke ned det jeg skal ha med meg til Stockholm om 15 dager. Selv om leiligheten er fullt møblert skal jeg jo ha med noen personlige eiendeler. Har nå en boks til alt Otto sitt stæsj, mapper med viktige papirer og jeg har en boks til all akvarell utstyret mitt. Skal jo også ha med noen bilder, bøker og små gjenstander fra huset i Sande. Gjøre leiligheten til min det halvåret jeg skal bo der.

Dro opp på Musti på ettermiddagen og kjøpte en hundeseng til Otto. Jeg tenker at han fortjener det og det er greit å ha med til Stockholm.  Må vende han til den og ikke sofaen så mye.

Etter at jeg kom hjem med den var det ut igjen og bort på Elkjøp. For laptopen jeg kjøpte i går var klar for henting. Jeg har ikke hatt en laptop på kanskje 10-12 år om jeg skal være ærlig. Det tok vi oss ikke råd til. Men nå skulle jeg spandere det på meg selv. Så dette er første innlegg på bloggen med den nye laptopen og jeg er super fornøyd foreløpig.

Ikke ofte jeg skriver innlegg så tidlig på kvelden, men måtte jo teste ut den nye maskinen. Det er fredag og jeg er utslitt etter dårlig natte søvn, forkjølelse og kroppen er helt utslitt av sorg. Sistnevnte tar aldri slutt og man ikke hvile seg fra det.

Vi snakkes snart

– Katie

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg