Stille i kroppen

Det er sent på kvelden og jeg burde kanskje lagt meg. Jeg hadde ikke tenkt til å skrive noe innlegg i dag, men vil si hei allikevel. Jeg har ikke vært utenfor døren i dag. Jeg har ikke orket. Jeg ble så satt ut av gårsdagen at trangen til å være hjemme ble størst i dag.

Våknet etter at Toivo hadde dratt avgårde på jobb. Lagde en kaffe og satt i stillhet og tittet ut. Håndleddene mine og høyre albue er nå blitt en blanding av lilla og blå der de pirket rundt med nålen. Jeg har ikke hatt mye overskudd i dag. Jeg hengte opp en klesvask og ryddet litt. Jeg skulle egentlig inn til Oslo for å feire min lille nevø, Sebastian, sin 4 års dag, men jeg måtte bare droppe det. Heldigvis hadde Hanne ordnet gave og kort som var fra oss, så fikk bilde av at den ble godt mottatt, så fornøyd med det.

Hipp hurra for deg vennen min. Tante Katies lille gull er ikke så liten lenger.

Selv om jeg ikke har gjort så mye i dag, har jeg allikevel smerter i beina. Håper jeg får til en fotsone terapi time på mandag. Trenger det nå. Men for i kveld, smertestillende.

God natt folkens

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg