Stuck i USA

Hey

Her kommer et lite innlegg. Som mange kanskje har fått med seg er jeg lagt inn på Tennessee University Medical Center i Knoxville, USA. Jeg ble lagt inn her for 10 dager siden med dobbeltsidig lungebetennelse. Etter å ha hanglet noen dager var det ikke noe annet valg.

Jeg er ferdig med antibiotika kuren og flyttet på vanlig sengepost, men å komme meg hjem tar litt tid.på grunn av at jeg er imunsuprimert tar det mye lenger for lungene mine å komme seg så å sitte på fly er ikke smart.

Så nå venter jeg på medisinsk evakuering fra SOS Alarm center i Danmark. Det ser ikke ut som ekstra oksygen ombord er nok så må ha en såkalt bi-pap maskin. Det er den jeg sover med hjemme. Det må også være med en lege på reisen sammen med meg.

Kjenner jeg er utrolig takknemlig for alle her I Knoxville som passer så godt på meg, for at jeg kommer fra Norge og har den forsikringen jeg har og at jeg blir hentet hjem.

Kjenner jeg også begynner å bli lei av å vente så håper jeg snart kan komme meg hjem. Vi snakkes

– Katie

1 kommentar
    1. Hei🌺 Håper du snart kan komme hjem. Så uheldig du er som ble syk på reisen du gledet deg til. Gode ønsker for deg 🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg