Takk 💚

Sen kveld, men sitter våken i sykehussengen min.

Hun jeg deler rom med har sovnet for lenge siden, så har satt inn mine fjonge samsung buds som jeg fikk til jul av Toivo. Da stresser jeg ikke så mye med at naboen sover.

I dag har dagen gått til takknemlighet for det livet jeg lever i dag. Familie har tent lys.

Er takknemlig for leger, kirurger, sykepleiere, trenere, fysioterapeuter og alle andre i helsevesenet. Til familien, venner og ikke minst min kjære, Toivo.

Så i dag har det bare vært takknemlighet ❤

– Katie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg