Tar en pause

Da er påsken 2019 i gang og solen skinner. Tror nok vi er heldige med været i år. Nå skal jeg tilbringe påsken i lavlandet på østlandet så at det ikke er snø og skiføret er helt ok. Onsdag i forrige uke dro Toivo og jeg på Kevin Bridges standup i Drammen Teater. Det var så utrolig moro. Lenge siden jeg har ledd så mye og det var veldig godt. Og vel fortjent etter en uke på sykehus med masse undersøkelser.

Påsken åpnet jeg i går med en lunch med venner på Torshov i Oslo. Det var så deilig å sitte ute i solen og skravle og kose meg. Høre trikken, en av mine favorittlyder, passere og bare nyte.

 

I dag har jeg pyntet litt rundt i huset med påskepynt. Marcus og Henriette fikk påskeegg som vi har ordnet. Nå er det stille igjen etter at de har dratt videre til Tønsberg.

Så med dette, korte innlegget ønsker jeg dere en GOD PÅSKE. Nå legger jeg bloggen litt på hylla en stund, men jeg kommer sterkere tilbake. Nå blir full fokus på veien foran meg og den skal jeg ha for meg selv og min familie. Vi snakkes snart da

– Katie

http://www.organdonasjon.no

1 kommentar
    1. Riktig god påske til deg og familien også! ❤️❤️🐥 Ta godt vare på hverandre.
      Skal krysse både fingre og tær for deg. Vi som henger rundt bloggen din, er på plass igjen her når du er, bare vent, så skal du se.👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg