Troms & Finnmark i mitt hjerte

Hey

Den siste tiden har jeg vært i Tromsø. Det har vært helt fantastisk. Det var så utroilig lenge siden jeg hadde sett Stine venninnen min og sønnen hennes Christer. Hjertetransplantasjon og Covid-19 har jo satt en stopper for det meste av besøk. Så godt å se henne igjen. Og så godt å bære tilbake i Tromsø for første gang på veldig mange år. Etter en dag med ompakking dagen etter at jeg ankom nordens Paris, dro Stine, Christer og jeg utover til Andsnes i Loppa kommune. Vi kjørte ut til Skjervøy sammen med Bjørn. En veldig hyggelig venn som holder til i Seglvik. Fra Skjervøy tok bi Kvænangruta til Seglvik.

Så var vi endelig tilbake i Andsnes. 9 hele år etter sist jeg var der. Var egentlig som om ingenting var endret, samtidig som at alt var anderledes.

Vårt vakre paradis. Det var så rart å være der alene uten Toivo. Gleder meg til vi kan komme opp sammen neste år.

Bårstua hytta vår ved fjæra i Andsnes

Stine på grilling i Seglvik
Digg med en kald en i solen
Grilingz hos Bjørn i Seglvik
Andsnes pub

Gjengen på puben

Nå er det natta på Kvaløysletta.

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg