Trosser smerten

Hey

Fredag kveld folkens. I går kveld var jeg så fysen på sjokolade at jeg la det ut på Facebook. Og klokken 10 i dag kom ei venninne innom med en pose med sjokolade….mmmm…..digg!!

De siste dagene nå har alt gått så bra. Blodprøvene er stabile og fine og det legges opp til at jeg snart skal skrives ut allerede neste uke. Jeg kjenner at det skal bli veldig godt, men også litt skummelt. Det som er så utrolog kjipt er jo at jeg falt i forrige uke. For smertene jeg har i venstre fotblad er helt sinnsykt. Det har vært omtrent umulig å komme meg på beina på grunn av smertene. Men i går og i dag har jeg jobbet meg gjennom smertene og bitt tennene sammen og klart å gå noen meter. Jeg har brukt prekestol som hjelp. Jeg har til og med klart å komme meg på badet tre ganger i dag. Det var ikke veldig stas å havne tilbake på bekken igjen.

Mamma og pappa kom i dag og vi trillet ned i kafeen i første etasje. Var godt å komme ut av rommet og avdelingen igjen. Har jo ikke orket på grunn av smertene. I morgen er det lørdag, så da er det ikke noe avtalt fysio, så må gå med en sykepleier. Men trening er trening. Er jo ingenting i verden jeg bil mer nå enn å dra hjem til min aller kjæreste

Nå skal jeg legge meg og se litt Graham Norton før natten. Ha en super helg, så snakkes vi.

– Katie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg