…trøtt som en strømpe…

Hellooooo

What the fuckety, fuck, fuck, duck 🐥

Nei, jeg ble ikke vekket av en hane. Jeg hadde strengt tatt ikke behøvd å bli vekket for jeg har knapt sovet i natt. Det verste er at jeg ikke helt vet hvorfor. Gikk i går rundt her på sykehuset og tenkte at jeg skulle hjem så ett par ganger i natt har jeg sagt til den super kule israelsk/iranske, oppvokst i Essex, men bodd i Danmark og danske mann mange år, at det har vært “so lovely to meet you”. Hun må jo tro at jeg er kokko også ettersom hun hver gang svarer med “and it will be lovely to see you tonight”…. “eh…yeah…”

Så forteller hun meg meg mens hun tar de sedvanlige morgenprøvene med blodtrykk, oksygenmetningen og temperatur, “du skal jo være her til i morgen” og “and you know what might help so can sleep, a cup of stong coffee. Well, thats what I have heard”. Så på henne og tenkte, what??? Er hun helt kokko???

Neida, så her sitter jeg, med en pappkopp med svart kaffe og jeg kjenner at jeg faktisk begynner å sige litt…. så tror jeg avslutter dette morgen innlegget… mener å huske at disse “blå” skjermene heller ikke er brå. Er ikke så lett å finne ut av hva som er bra om dagen og hva som ikke er det, men de blå skjermene, den ser jeg faktisk.

 

Vi snakkes

– Katie

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg