Ut i det fri

Hei

Ny dag i Tromsø. Kjørte Stinenpå jobb ute i Kaldfjord sånn at jeg fikk bilen. Dro hjem og spiste frokost og sløvet litt. Kjørte bort på Jekta storsenter og møtte Arnesen som jeg har gjort hver dag nå. Fikk kjøpt to putetrekk på H&M Home til 30kr pr.stk. Etterpå gikk vi på Jordbærpikene, somvi også har gjort de siste dagene. Ble ikke så lenge på Jekta før jeg kjørte over til fastlandet for å ta noen bilder av Tromsø sentrum.

Jeg fylte litt diesel på bilen og etter litt kjøring frem og tilbake på øya, dro jeg tilbake til Kaldfjorden for å hente Stine på jobb. Vi dro hjem, pakket baggen med mat, sitteunderlag etc og sammen med Arnesen kjørte vi utover mot Sommerøya og ferga til Senja. Rett før fergekaia møtte vi på Hanne, Vegard og jentene og sammen satte vi oss i fjæra forå spise maten vår, skravle og kose oss. Det var så deilig og fantastisk vær. Selvom det begynnee å bli kjølig så var det en perfekt ettermiddag og kveld.

Var en nydelig kjøretur hjem på en liten time. Sliten og nydusja i seng nå. Fått dobbelsengen til Stine for meg selv nå…. snorker visst….. jaja, skal ikke klage.

Natta folkens!

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg