What to do?

Hei folkens

Det er blitt ny uke og onsdag allerede. Men bare med 50 minutter, så da er kanskje ikke uken så ny lenger.  For noen, også noen av mine venner, var  det back to work etter sommeren allerede forrige uke. Jeg husker da jeg jobbet i SAS at jeg alltid på siste dag av ferien sukket og sa; “jaja, da var ferien over og det er back to work”. Men det var allikevel alltid godt å komme tilbake, treffe kollegaer og ha de faste rutinene. En ting jeg kan love dere som leser, jeg skulle gitt mye for å ha beholdt den jobben. De årene jeg jobbet i først Braathens, så SASBraathens og tilslutt SAS, var 14 helt supre år. Jeg savner det.

Men nå er jeg ikke i SAS lenger og det er utrolig nok gått åtte hele år siden jeg jobbet der. Da jeg så Flyr kom på banen i år og utlyste stillinger til sitt kontor i Oslo, var jeg ganske frister  å søke. Det var i hvert fall inni hode og hjerte mitt. Jeg vet jo, om jeg er ærlig med meg selv, at jeg ikke er klar for jobb enda samtidig som jeg føler meg så klar på mange måter. Er i skikkelig limbo-land. Jeg har et seriøst ønske om å en dag være tilbake i en jobb og bidra til samfunnet igjen. Har vurdert å kanskje studere noe. Om ikke for en karriere så for min egen del. 

Jeg må nok ta et steg av gangen og begynne i det små, men det er ikke så lett å finne en sånn jobb. Jeg gir jo ikke opp så lett. Nå er det natten. 

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg