Woo hoo….er det en mulig vaksine jeg ser i nærmeste fremtid!

Hey

Hadde en lang morgenstund hjemme i dag. Kos med Otto på sofaen er virkelig et must om dagen. Jeg tar medisinene mine og han er jo en form for medisin. Lå på sofaen og så gårsdagens episoder av “Hawaii 5.0” før jeg sovnet igjen. Blitt helt avhengig av den serien. For en så sexy hovedperson skal man lete lenge etter.

Rett før vi skulle avgårde iettermiddag, ringte hjertesvikt sykepleieren min her i Drammen. Det viser seg at den kardiologiskeoverlegen der ville at alle hjerte transplanterte skulle ringes til med tanke på å få covid vaksinen satt på sykehuset. Så nå får jeg muligheten, i løpet av et par uker, til å dra til sykehuset å få vaksinen satt der. Jeg kan jo kun ta Phizer Biontech og Moderna ettersom de ikke er laget på levende virus. Nå slipper jeg å vente på at Holmestrand kommune skal få ut fingern og ringe. Er overlykkelig!!

Så var tiden endelig kommet. Otto sin time hos hunde frisøren. Nå var pelsen så lang og vi er ikke så gode på å gjøre jobben selv, så da var det bare å dra til Holmestrand.

Middag ble en enkel affære idag. To brødskiver med egg og litt bacon. Måtte bli sånn ettersom vi ikke var hjemme før 19.30….. Men i morgen skal svigerfar lage mat. Woo hoo!!

Ny film på gang så vi snakkes,

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg